BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, July 13, 2009

Tiada Lagi Project MOE...

Assalamualaikum..
Salam pagi isnin..cuaca kat bumi cyberjaya hari nie cerah + berjerebu. Tadi ketua aku baru jer mesej kat ym inform yang aku tak terlibat secara langsung lagi ngan project moe- addmath, sebabnya nak aku concentrate untuk subject MBA. Syukur alhamdulillah..lega rasanya. Inilah saat yang aku tunggu, maklum jer laa semangat aku untuk buat project nie tinggal berapa percent jerr..memang hilang tak ingat, tapi disebabkan tuntutan kerja terpaksa laa lakukan jugak dengan harapan project nie dapat diselesaikan dengan cepat dan memenuhi kehendak BTP.

Jadi kepada kengkawan yang masih berjuang untuk project nie..aku doakan semoga akan berjaya menyelesaikan project nie sebaik mungkin. Walaupun aku tak suka addmath..tapi aku suka semangat yang ada pada team addmath. Gud luck.

2 comments:

keh said...

Mane aci boss!!!.. ini tak adil!! aku nak blah gakk...adeh sengsare tul idup dibelenggu MOE kali nih... tukar laa boss...

ameant said...

caya la boss.... takdir kita hampir sama.. aku makin menghampiri hujung zaman kegelapan ni. caiyo caiyo bagi yg lain, kalau tak, akan keluar ayat keramat.....