BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, November 06, 2008

Apabila Gigi Geraham Bongsu Tumbuh..

Assalamualaikum..
Salam petang khamis, alhamdulillah hari nie dah 4 hari dah geraham bongsu aku start tumbuh. dan dah dua kali aku gi klinik ambik ubat hehe. Insya'allah kalau takda apa² hal isnin nie nak kena operate buang gigi geraham bongsu nie, kalau tak letih nak hadap kalau sakit lagi..tak bleh tido oOo.. berdenyut² hehehe.

Jadi sementara menanti hari isnin nie, terpaksa la hadap dulu ubat² yang doc bagi, tak kisah la aku makan ubat banyak mana pun janji kesakitan yang aku rasa nie dapat dikurangkan. Sekarang barulah aku dapat merasai macam mana kesakitan yang pernah kengkawan aku alami bila gigi geraham bongsu diorang mula tumbuh. Kepada kengkawan aku yang belum tumbuh gigi geraham bongsu tu, cepat² la tumbuh biar kita sesama merasai keseronokkanya.

2 comments:

CiK SanTai said...

haha..
aku baru dua hari tumbuh gigi ni.
mak oi..
berdenyut2 yg amat..

kmnizam said...

haha..memang bestkan Cik Santai kan :D, abis ko biarkan ker atau ko operate buang jer gigi tu?