BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, October 27, 2009

Maghfirah

Salam..
Alhamdulillah baru jer lepas layan futsal kat pusat komuniti cyberjaya bersama kengkawan taqis fc, habis jer game ada buat kejutan sikit kat ishe sempena besday dia kat court futsal. Ada acara potong kek plak..nie semua idea dari bakal tunang ishe berkomplot bersama kengkawan untuk adakan kejutan nie. Lepas dah berpeluh sakan..pastu isi perut ngan kek coklat plak..huhu memang lagi membesar bagai johan laa macam nie. Pada ishe ..happy besday semoga berbahagia bersama orang tersayang dan sentiasa diberkati kehidupan didunia dan akhirat.

Sampai rumah online FB macam biasa..sekali terpandang status orang yang paling aku sayangi, tetiba rasa sedih bila membacanya..aku tahu bertapa rindunya dia pada sahabatnya..pada hakikatnya aku tahu dia memang seorang sahabat yang baik dan sifat itulah antara yang menyebabkan aku tertarik pada dirinya..dan aku hanya mampu berdoa semoga Allah lembutkan hati sahabatnya agar persahabatan yang telah terjalin dapat dieratkan semula.

Walau apapun terjadi aku berharap orang yang aku sayangi tabah menghadapi dugaan ini, insya'allah sayang..kalau niat kita baik, Allah akan mempermudahkan segalanya. Semoga kembali tenang sayang...♥ SM.

0 comments: