BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, September 26, 2009

ABSB Jiwang Mode : Fasa Dua

Assalamualaikum..
Dikesempatan ini aku nak ucapkan selamat hari raya kepada kengkawan yang mengenali aku..maklum la dalam mode raya lagi nie..kalau ada salah silap harap dimaafkan yaa..Alhamdulillah syukur aku kepada yang maha esa kerana segala perancangan yang telah dirancang selama ini berjalan dengan lancarnya.

Kini perhubungan aku dengan sayangku telah memasuki fasa kedua..insya'allah akan menyusul fasa seterusnya tak lama lagi. Hari raya kelima yang lepas merupakan antara detik yang dinantikan dalam fasa nie..dimana majlis pertunangan aku dan sayang telah selamat dilangsungkan. Segala urusan majlis berjalan dengan meriahnya..ramai saudara mara yang menghadiri majlis nie dan ia jugak merupakan masa untuk suai kenal antara dua keluarga dengan lebih rapat lagi..semoga dengan restu dari kedua² ibu bapa, perhubungan antara aku dan sayang akan dipermudahkanNya..

Orang kata dalam fasa pertunangan nie banyak dugaannya..harap² aku dan sayang dapat menempuhi segala dugaan yang mendatang dengan sebaik mungkin..kalau gaduh sket² tu biasa laa adat dalam perhubungan hehe.. macam terdapat dalam lirik nie "Bercinta, berkasih bagai Adam dan Hawa..Bergaduh, selisih buat kita sempurna".

Buat tunang tersayang sesamalah kita berdoa agar perhubungan ini akan diakhiri dengan satu ikatan yang sah nanti.

0 comments: