BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, April 06, 2009

Tournament Futsal TM Selangor

Assalamualaikum..
Salam pagi isnin, hari nie keadaan mood yang tak menentu la, kemalasan melanda tapi tuntutan kerja tak boleh nak mengelak. Rasanya aku kena ambik cuti jugak nie, balik berehat kat kampung baru la aman sket diri aku nie dari memikirkan benda yang boleh menjadikan mood bekerja aku hilang.

Untuk entry kali nie aku nak citerkan alkisah yang berlaku pada sabtu lepas pada pertandingan futsal anjuran TM Selangor bertempat di sport planet seksyen 16, Shah Alam. MMU menghantar sebanyak 5 team iaitu team 606, 707, 909, Taqis XL(A) dan Taqis XY(B). Kita orang bergerak ke Shah Alam berkonvoi reramai dalam kul8 pagi dari MMU, pastu kita orang lepak bfast dulu kat seksyen 17, dah kenyang baru buat gerakan ke sport planet. Dalam kul10 lebih baru bermula pertandingan.

Alhamdulillah, semua team dari MMU layak ke pusingan kedua melepasi sasaran awal. Seterusnya lebih nampak menarik dengan kedua² team Taqis layak ke suku akhir. Yang lebih membanggakan adalah team Taqis B yang tak diletakkan harapan tinggi mampu layak ke suku akhir, tetapi nasib tidak menyebelahi Taqis B yang tewas pada peringkat ini kepada juara tahun lepas 2-0. Tapi semangat juang diteruskan oleh pasukan Taqis A yang layak ke pertandingan akhir, namun akhirnya akur dengan kehebatan bekas naib juara tahun lepas dengan keputusan 2-0. Apapun ini adalah satu kejayaan bagi semua team Taqis. Dengan kejayaan ini harap semua pemain² pasukan Taqis akan terus meningkatkan skill permainan untuk memastikan pasukan Taqis lebih bersedia untuk sebarang tournament yang akan datang.

Selepas selesai sesi penyampian hadiah dan makan².com, memasing buat gerakan pulang. Aku, adi, iqbai dan ishe pergi melepak minum² kat kedai makteh dulu sebelum balik ke MMU. Sampai rumah online kejap, pastu terus terlelap, letih oOo..dah la dalam keta tak leh tido..takut iqbai marah hehehe...

Pemain² Taqis FC semasa Tournament Futsal TM Selangor

0 comments: