BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, April 20, 2009

PhotoCamp B2B

Assalamualaikum..
Salam petang isnin, alhamdulillah keadaan di bumi bertuah Cyberjaya hari nie baik saja. Hari nie datang ke opis dalam keadaan yang sedikit keletihan + dengan keputusan piala FA dimana team fav aku kalau penalti 4-2 lagi la membuatkan aku lagi rasa keletihannya. Bukan apa nak mengadap status² ym sahabat² aku yang die hard fan liverpool nie..hehehe

Oklah alkisahnya aku nak citer aktiviti aku pada weekend lepas, sabtu dan ahad aku menghadiri photo camp di Warisan Rimba Kg. Kemesah anjuran fotomedia.com khas untuk ahli² forum yang masih baru dalam bidang fotografi mempelajari teknik² asas dalam fotografi. Alhamdulillah semua aktiviti berjalan dengan lancar seperti apa yang dirancang dengan pelbagai ilmu yang dapat dikongsi hasil talk dari otai² fotomedia. Bagi aku memang berbaloi menghadiri aktiviti seperti ini, selain dapat mempelajari ilmu baru dapat jugak kenal² dengan kengkawan fotomedia yang lain.

Diharap pihak komuniti fotomedia akan menganjurkan lagi aktiviti seperti ini dimana penekanan terhadap perkongsian ilmu. Dan terima kasih jugak tak terhingga kepada AJK yang terlibat dan yang menyampaikan talk. Insya'allah dengan ilmu yang diperolehi nie akan dimanfaatkan dengan sebaiknya dalam bidang fotografi.
Ahli fotomedia.com yang menjayakan B2B bergambar beramai² - pic by Artpixel

0 comments: