BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, March 30, 2009

Sukan Inter Campus


Assalamualaikum..
Salam petang isnin, alhamdulillah..kenyang sudah.. baru jer lepas pekena nasik goreng kampung. Alkisahnya nak cerita tentang sukan intercampus antara MMU Cyberjaya ngan MMU Melaka di Melaka. Aku dan kengkawan uzin, wan cakcibor dan harris buat gerakan ke Melaka pada petang jumaat lepas sebabnya sebelah malamnya aku ada game bowling kat Mahkota Parade. Sampai situ dah kul7 lebih jadi lepak makan².com kejap terus gi melepak kat tempat bowling. Dalam kul9 baru bermulanya game. Team Cyberjaya 5 lelaki dan 5 perempuan, sama jugak la ngan team Melaka. Kita orang main 6 games. Aku macam biasa laa tahun nie..tempat kedua jer dengan jatuhan 1054 pin. Kurang 46 dari peserta tempat pertama dari MMU Melaka. Tapi keselurahannya dimenangi oleh Team Cyber untuk membawa balik piala pusingan. Habis game dalam kul1 lebih pastu lepak minum².com dulu pastu baru balik tido kat kuarters MMU Melaka.

Team Bowling Wanita MMU Cyberjaya

Team Bowling Lelaki MMU Cyberjaya

Sabtu pagi plak dalam kul9 dah buat gerakan gi kat dewan untuk upacara perasmian sukan intercampus nie, selesai jer majlis ..bfast kejap pastu terus buat gerakan ke gelangang futsal. Aku tak join team futsal sekadar jadi penonton jer dan bagi support untuk team cyber dan jugak taqis yang beraksi. Akhirnya wakil dari MMU Cyber jugak yang menjuarai acara futsal lelaki. Bagi futsal perempuan pula dimenangi oleh MMU Melaka. Aku tak sempat nak tengok semua game sebab balik untuk jadi backup untuk game karom, tapi aku plak tak pasti kat mana tempatnya..jadi last sekali aku balik sambung tido kat kuarters jer laa..haha lagi best. Tengah best layan tido skali dengar plak suara riuh rendah kat luar, keluar tengok ada game bola tampar wanita la plak, kluar la snap gambaq sekejap pastu sambung tido balik. Kul1.30 gi ke dewan untuk makan tengah hari pastu balik lepak kat kuarters dalam kul 3 buat gerakan ke gelangang sepak takraw. Ingatkan main antara regu, sekali main team yang akhirnya dimenangi oleh team MMU Melaka.

Team Sepak Takraw MMU Cyberjaya

Akhir sekali adalah acara penutup dan penyampian hadiah, selesai semua sempat la sesi bergambaq sekejap pastu pulang ke kuarters mandi manda dulu dan buat gerakan gi makan².com kat Alai pekena ikan bakar sambal yang tak sedap...haha tapi disebabkan semua kelaparan habis jugak laaa.. dalam kul11 buat gerakan pulang, sampai Cyberjaya dalam kul 12.30mlm. Sampai rumah jer terus tido..

Kontijen lelaki MMU Cyberjaya bergambar selepas
majlis penyampaian hadiah

0 comments: