BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, October 24, 2008

Lepak².com kat Capitol Hotel- 3rd review AddMath

Assalamualaikum..
alkisah kali nie aku nak citer hari khamis dan hari jumaat aku dan kengkawan lain dalam team add math ada 3rd review kat Capitol Hotel kat KL. Nie kira 1st time aku gi review untuk project MOE nie, tu pun sebab diwajibkan semua pergi kalau tak memang jangan harap aku nak pergi..bagi orang penting cukup laa yang pergi.

Hari khamis aku dan kengkawan buat gerakan dalam kul11.40pagi gi KL, tapi tidak terus ke Capitol Hotel tapi terus gi Kg Baru dulu untuk makan².com, lepas dah kenyang baru buat gerakan ke hotel tersebut. Sampai jer lepas masuk bilik review nampak la cikgu² addmath dok review, aku nie dok ushar jer la cikgu² nie buat keja diorang sesambil layan kerenah diorang dengan komen² yang berkaitan "content" dalam addmath..huhu mana la aku ambik port sangat..aku nie hanya buat keja apa yang ada dalam storyboard jer..tp dah orang bgtau tu..aku dengar jer laa..sesambil dalam hati tu terdetik jugak..ish² cikgu nie..aku nie basic addmath pun takda lagi mau terang lebih² kat aku. Tapi aku cakap kat cikgu tu, apa² hal yang dia rasa patut betulkan tulis jer kat ruangan komen tu, nanti aku ngan kengkawan akan betulkan apa yang sepatutnya tu. Hari tu habis review dalam kul4.30 ptg balik singgah Sg Wang kejap beli apa yang patut baru buat gerakan pulang ke MMU Cyberjaya.

Esoknya hari jumaat dalam kul9pagi aku dan kengkawan team1 dah gi untuk review seterusnya, dah la hari nie ada open opis raya aku sibbaik majlisnya start kul3 ptg kiranya dapat la aku menjoinkan diri sebab kita orang yg gi pagi nie sampai tgh hari jer, pastu team lagi satu dari petang sampai malam plak..huhu..hari nie pun mcm biasa la banyak lagi komen berkaitan perkara semalam, ada jugak title yang dah siap direview dikehendaki diperbetulkan komen² cikgu tersebut, jadi aku dengan ala² rajin buat la jugak 2-3sco yang aku rasa senang jer nak buat, yang lain tu tunggu balik opis jer la nanti. Nak buat keja sangat pun hati dok seronok kat open opis raya jer. Tapi apapun kira oklah dapat tengok macam mana cara² cikgu nie dok review. ada yang berdua lebih baik ada yg suka port sesorang jer..hehehe layannn betui diorang nie buat keja diorang..apapun tunggu jer la apa agenda seterusnya team addmath lepas review nie...

aku yang konon² rajin buat amendment


Lokasi untuk 3rd review project MOE

0 comments: