BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, October 28, 2008

Alkisah Open Opis Raya 2008

Assalamualaikum..
salam pagi selasa, huhu hari nie relax sket kat opis sebab baru jer habis 3rd review minggu lepas kat KL jadi tunggu agenda seterusnya selepas meeting team addmath nanti laa.

Alhamdulillah tahun nie skali lagi opis aku berjaya jugak mengadakan majlis hari raya dengan meriahnya. Macam tahun² sebelumnya pelbagai juadah yang disediakan oleh para staff MPU dan jugak sekutunya hehehe mengikut konsep potluck. Tapi menu utamanya macam biasa la satay. Aku dan kengkawan opis dalam 4-5 orang share duit dalam rm20 sorang untuk buat bihun dan mee goreng. Semua urusan pengoderan dan pengambilan makanan diserahkan pada tante keh dan melor.

Majlis bermula dalam kul3 lebih bermula dengan ucapan bigboss ITSD disusuli bos production, MPU dan CITS. selepas itu majlis diteruskan dengan bacaan doa dari ustaz Azam maka bermula la acara makan².com. Sesambil makan².com disusuli dengan aktiviti karaoke. Kiranya boleh la sesiapa yang nak test bakat terpendam tu..hehehe layan tak ingat geng² aku berkaraoke sempoii betul laa. Harap tahun depan ada lagi majlis macam nie. Kesudahannya pun macam tahun lepas jugak, banyak gilos makanan yang kena tapau bawa balik. Tapi tak kisah sangat la biar makanan lebih dari tak cukup kan.

Kat bawah nie ada sket gambaq² sempena open raya opis.





0 comments: