BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, June 26, 2006

Tiada Nasib...

Ermmm..memang tiada nasib..itu jer yang boleh aku katakan, akhirnya team pilihan aku Holland dalam world cup sudah berakhir perjuangan apabila tewas 0 - 1 kepada portugal. Memang harapan aku kalau boleh nak tengok team nie boleh pergi lagi jauh, tapi tu laa hakikat dalam bolasepak nie, mesti ada kalah menang. Tapi walaupun diorang tewas semalam, tapi semangat berjuang diorang memang patut dipuji, Antara perlawanan yang paling menarik laa yang pernah aku tengok diorang main semalam, memang menguasai perlawanan sepenuhnya..tapi itulah tiada nasib.

Tapi semalam walaupun dalam aksi menarik tertarik tu..aku kecewa jugak laa sebab Van Basten tak nak turunkan Van Nestrooy. Aku rasa kalau dia main semalam mungkin keadaan akan jadi sebaliknya(pepandai jer aku nie)

Lepas nie boleh laa aku layan perlawanan lain dengan aman, harap sepanyol leh gi ke pusingan seterusnya. dalam world cup kali nie kecewa jugak laa dengan prestasi pasukan asia, semuanya gagal mara ke pusingan ke-2. Nampaknya pasukan asia belum mampu menandingi pasukan dari benua eropah dan amerika latin. Itu jer laa yang aku rasa apa yang berlaku pada world cup 2006 nie.

0 comments: